Mijn eerste reis - Reisverslagen van Laura - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Laura - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

De eerste 7 weken staan in het teken van stagelopen. De organisatie waar ik naartoe ga is speciaal voor jongeren, mijn doel is huisbezoeken afleggen en sociale vaardigheden geven. Hierbij staat het thema geweld centraal. Denk hierbij aan huiselijk geweld, kind soldaten etc.

Recente Reisverslagen:

25 December 2013

De laatste weken in Afrika

02 December 2013

De laatste week stage

20 November 2013

Week 5 in Oeganda

16 November 2013

Chronische cultuurschok

05 November 2013

Derde week in Oeganda
Laura

Van 18 oktober t/m 29 december ben ik in Afrika! De eerste 7 weken ga ik stage lopen in Uganda (Kampala), waarna ik samen met klasgenootje Claire ga rondreizen door Afrika!

Actief sinds 05 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5436

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2013 - 06 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: